از دمپایی کهنه گز سکه و شرکت دانش بنیان

قبل از بررسی وضوع بگذارید تعریف شرکت های دانش بنیان را بببینیم

تعریف شرکت دانش بنیان چیست ؟

به موجب آیین نامه تشخیص شرکت ها و موسسات دانش بنیان ،شرکت های دانش بنیان ،موسسات خصوصی یا تعاونی هستند که به منظور افزایش علم و ثروت ، توسعه اقتصادی بر پایه دانش و تحقق اهداف علمی و اقتصادی در راستای گسترش اختراع و نوآوری و در نهایت تجاری سازی نتایج تحقیق و توسعه ( شامل طراحی و تولید کالا و خدمات ) در حوزه فناوری های برتر و با ارزش افزوده فراوان ( به ویژه در تولید نرم افزارهای مربوط ) تشکیل می شود.
طبق آیین نامه مصوب،شرکت های دانش بنیان ،اهدافی نظیر ، ترغیب هیئت علمی دانشگاه ها و واحدهای ‌پژوهشی برای فعالیت های بیشتر در رفع نیاز جامعه و امکان افزایش درآمد اعضای هیئت علمی، تجاری سازی یافته های ‌پژوهشی، افزایش درآمدهای اختصاصی دانشگاه ها و واحدهای ‌پژوهشی موضوع کلی فعالیت دانش بنیان را دنبال می کنند

حال با توجه به مطلب فوق و درک این موضوع که به شرکت های که دارای اهداف علمی همراه با اقتصادی در راستای اختراعات و نو اوری های پژوهشی است یک شرکت باید این شرایط را داشته باشد تا بتوان گفت شرکت مذکور یک شرکت دانش بنیان است.

با هم نگاهی به صفحه ی سایت گز سکه میکنیم. به نقل از قول این سایت میخوانیم که : شرکت گز سکه به عنوان شرکت تولید کننده کالا و خدمات دانش بنیان شناخته شد.

بر مبنای مصوبه کارگروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکتها و موسسات دانش بنیان و نظارت بر اجرا جلسه مورخ 93/12/16 شرکت گز سکه  به عنوان شرکت تولیدکننده کالا/ خدمات دانش بنیان انتخاب شد. و پس از دو سال و با بررسی دوباره در تاریخ 1395/11/23 شرکت گز سکه اینبار سهامی عام این شرکت به عنوان شرکت دانش بنیان صنعتی مجددا مورد تائید قرار گرفت. 

لیست کالا های دانش بنیان شرکت دانش بنیان گز سکه (سهامی عام):

  • گزهای بدون قند (گزهای بدون قند لقمه با مغز پسته و بادام، گزهای بدون قند آردی با مغز پسته و بادام در بسته بندیهای مختلف)
  • گز پروبیوتیک- پروگز (گز پروبیوتیک با مغز پسته، گز پروبیوتیک با مغز بادام)
  • گز سین بیوتیک (گز پروبیوتیک و پریبیوتیک بدون قند)
  • گز غنی شده ویتامینه
  • گز آنتی اکسیدان
  • کافی گز(در سه نوع کرمی، کاکائویی و کلاسیک)
  • عسل پروبیوتیک
  • شیرین کننده پروبیوتیک با قند کاهش یافته

حالا باید متوجه شده باشید که اضافه کردن قند و پسته به متوالیان پشت پرده ی گز و این اختراع که مشابه ان را در کری مریخ هم نمیتوان دید چگونه صاحب کسب و کار و اختراع می شوند. که در ادامه ی پست های اینده به ان میپردازیم. چنانچه منظق اضافه کردن پسته و قند به گز را میتوان اختراع نامید باید بدانید ما بیشترین مخترعان را جهان داریم. خصوصا در صنعت دمپایی

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *