رزومه سازی گز سکه

کلاهبردار چگونه کلاهبرداری می کند؟ این سؤالی است که اغلب، همه از هم می پرسند. آن ها از کدام شیوه ها برای انجام کلاهبرداری استفاده می کنند؟ در حال حاضر شیوه های اغفال مردم کدام شیوه ها هستند؟ این ها مواردی است که در اینجا قصد داریم کمی در باره آن توضیح دهیم.

کلاهبرداری اینترنتی

برای اینکه بدانیم کلاهبردار چگونه کلاهبرداری می کند ابتدا باید بدانیم کلاهبرداری چه در فضای مجازی و چه در فضای واقعی جرم جدیدی نیست. از زمانی که بشر، زندگی در اجتماع با همنوعان خود را فرا گرفته این جرم در شکل های مختلف اتفاق افتاده است. ما در اینجا قصد نداریم به سراغ علل و عوامل موجد جرم برویم و یا آن را ریشه یابی کنیم. قصد ما این است که انواع روش های کلاهبرداری در فضای مجازی را مرور نماییم. از این طریق کوشش خواهیم نمود کاربران اینترنتی در فضای مجازی کمی هوشیارتر عمل نمایند، فریب کلاهبرداران را نخورند و مال و زندگی شان دستخوش تاراج افراد شیاد و سودجو قرار نگیرد.

رزومه سازی یکی از فاکتور های بزرگ کلاهبرداران در طی چند دهه ی اخیر بوده است. اما در ایران شرکتی تحت عنوان گز سکه با مدیریت ” دکتر محمد گوهریان” اقدام به رزومه سازی کرده که در ادامه با هم این موضوع را بررسی میکنیم.

دکتر برای اعتبار دادن به کسب و کار خویش و افتخاراتش مصاحبه های گوناگونی انجام میدهد.

گفتن و رزومه سازی تحت عنوان دکتر یکی از مواردی است که افراد سودجو جهت اعتبار بخشیدن به خود و کسب و کار هایشان از انها استفاده های ابزاری بسیاری میکنند. که در مطلب بعدی مدارک “دکتر محمد گوهریان” را از لحاظ اکادمیک بررسی خواهیم کرد.

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *